Wednesday, April 27, 2011

HAPPY BUDAY , syg ! ^_+

HAPPY 15th BELATED BIRTHDAY to my frenx : NUR DIYANA bt ape tah ?? HAHA ! arni memang OWESOME !! sebb , kami memang kepo gile arini !! JAHAT ! sebb buli diey .. kesian tengok dyea badan habes penoh ngun TEPUNG !! haha ! sape soh kao skola ?? kan da kena ngun kami !! HAHA !! tpi kelakar , time kao kena baling tepung at rmbut kao !! haha ! da macam ouangg tue ! beruban jee rmbut ! huhu ~ mm !! tpi sorry , spaghetti yg aku janjikan , hanya lhaa kata kata !! sorry sebb spaghetti to ta banyak mane !! mm .. abah lhaa ! polakk jee .. ibu on same !! grr ~ HAHA ! kami maen tepung , gelak gelak , masok aer *kewajipan !! maen pecah belon[duduk atas belon then pecah kan] HAHA ! andd makan makan makan !! sebb kami memang jenis yg kuat makan !! bayang kan , lepas jee makan spaghetti to , boley lakk douangg g beli bakso sebb perut masih lapo ? huhh ! perut ape doee koaungg ney !! tong drum ?? hee .. its ooke kodd !! tpi tape , sebb terlalu banyak yg kami belakar hari ney .. KEBAHAGIAAN buad diey b'sama sahabat handalan dyea .. even aku bukan team kalian , aku tetap HAPPY sebb dapat buad kawan aku BAHAGIA dengan aku !! hehee .. *yayaya !! walaupun aku sedih , tpi masih boley tunjukkan muke GEMBIRA AKU yg palsu to ! HAHA !! ape daa ~ mm !! sampai sini jee dulu ea blogger !! klao lhaa ade crite menarik , akan ku kongsi kepadamu ..
SHARING is CARING

CARING is LOVING 
-THE END-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.


SILA COMMENT YAH ! tenggs 4 reading !!