Monday, April 25, 2011

KAMI , gila !!

aku ! DIA !! haha ! kami , gila .. doee ~ mm ! malam tdi masok aer jee !! haha ! pape tahh . malam tdi gak aku rase semacam .. pelik lhaa ? tiap hari aku makin sayang at buahati aku to ?? eihh .. ape yg dyea da buad at aku , smpai aku jadi cam ney ?? HAHA ! but , its oke .. i LIKE it DUDE !! sebb , to lhaa mimpi ngeri bagi aku , mencintai kao setiap mase !! gile ur klao kao tinggalkan aku en .. aku tana bayangkan , andd jangan HARAP lhaa aku akn bayangkan , kan ? huhh !! buahati aku ney sengall gakk , kadang kadang !! sebb , hee .. dyea sweat !! LIKE CANDY !! hee . i LIKE , the way DIA treat me ! aku tao aku ney degil budak nye , tpi at the same time , aku amekk ksempatan ntok bermanje ngun dyea , sebb dyea reti layan !! laen ur aku en , aku sedar .. aku ta reti na LAYAN !! pujok ag lhaa .. so SENGAL , if u touchink with me , PUJOK lhaa urself !! HAHA !  aku gila , DIA lagi lhaa gila !! dyea pelik gak , sebb ade jee SUPRISE ntok aku !! huhh ! terkezut sekejap .. tpi , aku SUKA !! sebb , dyea memang ta macam dulu beb !! SUMPAH dyea berbubah ? aku memang tabik dengan layanan dyea skunk ! ehh !! mane ley puji menggunung ? kunk bile da kembang , mule lhaa berubah ! haha !! dyea layan aku , mm .. *berangan jap ! mcam aku ney PERMAISURI dalam hati dyea ! hopefully , NOBODY WILL STOLE DIA FROM ME !! DIA's mine !! ONLY mine ! klao lhaa kao ta jumpe insan macam dyea , padaaann lhaa aku katekan !! untung lhaa ade kasih sayang en ? hee .. makin geram ouw bile crite at sini !! SHITT u sengal ! u make me wanna cry , coz missing u .. i dont know why , i'm crazy tonight !! coz , i need u !! NOW ! ahha !! I LOVE YOU , SENGALL !! hehee ..

2 comments:

  1. Ku tak tahu mengapa
    Tiba-tiba sahaja
    Di dalam hati ini sering rindu padamu
    Ingin kumeluahkan, tak berdaya

    Ku tahu engkau jua
    Sangat sayang padaku
    Kaupun sering merindu
    Bila tidak bertemu ternyata kau dan aku
    Punya rasa...

    Kau dan aku sudah ditakdirkan bertemu
    Dan tiba-tiba kita jatuh cinta
    Ini semua sudah suratan ilahi
    Dan kita harus tabah hadapi kenyataan

    Biar... apapun terjadi
    Aku... harap engkau tabah...
    Menerimaku sebagai teman barumu
    Semoga kita saling sayang, bahagia...

    Usahlah engkau pergi
    Semadi di hatiku
    Masih menyayangimu, oh sayangku...
    Bila sehari tak jumpa, aku rindu...
    <3 kau pun wat aq jdi gila lahh .. erhh.. sumpa geram :) hee .love u lot BUNNY .. :) xtau nk cakap ape ,syok gila teman :)) LOVEYOU!!!! erh!! :)

    ReplyDelete
  2. HAHA ! ape lhaa WH ney !! erhh ~ AH pon geram gakk sebenar nye ney !! sebb .. hummm ! tape lhaa , AH tahu WH faham ape yg AH rase , kan ?? huhuhu ~ sayang wH saya !!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.


SILA COMMENT YAH ! tenggs 4 reading !!